ישן 10-06-2012, 14:00   #1
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל שיפוץ קרבורטור PDSIT 3 (הימני). וגם PDSIT2 (השמאלי).

לא תמיד יוצא לי לתעד בתמונות כל עבודה שמתבצעת אבל לשמחתי את השיפוץ של הקרבורטור הימני PDSIT 3 כן תעדתי.

כמובן שהכל מתחיל בפרוק הקרבורטור מהרכב וריקון שאריות הדלק מתוכו.

רשימת כלים וציוד:
משקפי מגן וכפפות גומי.
סט מברגים וסט מפתחות פתוחים/רינג.
ספרי קרבורטורים.
מיכל פלסטיק מספיק גדול להכיל את כל חלקי הקרבורטור.
סט שיפוץ פקונגים לקרבורטור הספציפי.
מקור לחץ אוויר (קומפרסור) לניקוי המעברים של הקרבורטורים

חשוב לעבוד במקום מאוורר ועל שלוחן נקי.
חשוב להיות בקרבת מקור מיים לשטיפת עיניים במידה והספרי קרבורטורים פוגע בעניים.

נערך לאחרונה על ידי טרנספורמר, 18-06-2012 בשעה 05:51
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 14:21   #2
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

מתחילים בפרוק הקרבורטור לגורמים.
יש מספר דרכים לסדר פרוק הקרבורטור, אני אישית מעדיף להתחיל בפרוק הצ'וק ממקומו.

1, מתחילים בפרוק שלושת ברגי ההידוק של מכסה הצ'וק.
2,ממשיכים בפרוק 2 ברגי הפרפר של הצוק ושליפת הפרפר ממקומו.
3. מושכים החוצה את מוט הפרפר של הצ'וק. זהירות לא לאבד את 2 הדיסקיות הקפיציות.
4. מפרקים את האום משושה 10מ"מ של ציר הזרוע אשר מחברת את הצ'וק למצערת אחרי שפותחים את פחית האבטחה של האום קודם. (הזרוע הזו מאלצת לפתוח את הצ'וק מעט כאשר לוחצים על המצערת).
5. מפרקים את שלושת ברגי יחידת הוואקום של הצ'וק ושולפים אותה ממקומה, זהירות לא לאבד את הקפיץ שלה.
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_090431.jpg‏
צפיות: 651
גודל:  32.7 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_090421.jpg‏
צפיות: 708
גודל:  74.4 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_102135.jpg‏
צפיות: 726
גודל:  73.7 KB  
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 14:28   #3
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

פרוק בית המצערת מגוף הקרבורטור.

מפרידים מהמצערת את מוט משאבת התאוצה.
מפרקים את שתי הברגים שמחברים את גוף המצערת לגוף הקרבורטור.

מסירים את הפקונג שנמצא בין המצערת לגוף הקרבורטור.
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_102141.jpg‏
צפיות: 695
גודל:  34.7 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_093532.jpg‏
צפיות: 719
גודל:  37.7 KB  
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 14:31   #4
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

ממשיכים בפרוק משאבת התאוצה ע"י פרוק 4 הברגים שמחזיקים אותה.

מניחים את הדיאפרגמה ואת הקפיץ בצד.
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_092149.jpg‏
צפיות: 666
גודל:  74.8 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_102147.jpg‏
צפיות: 658
גודל:  91.6 KB  
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 14:41   #5
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

ממשיכים בפרוק החלקים מגוף הקרבורטור:

מפרקים את דיזת האוויר הראשית 140g
מפרקים את הדיזת אוויר סרק מהצד 55g (יש כאלה רגילות וגם אלקטרומגנטיות)
מפרקים את הבורג משושה כדי להגיע לדיזת דלק ראשית 132.5g.
מפרקים את התרמוסטט של המשאבת תאוצה (משושה 17 מ"מ)
מפרקים את 5 הברגים שמהדקים את מכסה הקרבורטור מגוף הקרבורטור.
מפרקים את המצוף גובה דלק כולל הקפיץ והציר שלו.
מסירים את הפקונג שבין הגוף למכסה.
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_093108.jpg‏
צפיות: 654
גודל:  59.0 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_093206.jpg‏
צפיות: 675
גודל:  58.6 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_092435.jpg‏
צפיות: 671
גודל:  97.1 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_102154.jpg‏
צפיות: 626
גודל:  87.3 KB  
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 14:44   #6
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

ממכסה הקרבורטור מפרקים רק את השסתום של במצוף דלק.
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_111229.jpg‏
צפיות: 622
גודל:  66.1 KB  
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 14:52   #7
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

ברגע שכל חלקי הקרבורטור מפורקים, מפרידים את הפקונגים וחלקי המתכת.

את כל חלקי המתכת מכניסים לקופסת הפלסטיק ומנקים אותם טוב טוב בעזרת ספרי הקרבורטורים.
את הפקונגים מחליפים בחדשים.. ובשום אופן לא לרסס את הפקונגים בספרי. זה סתם מקצר את חייהם.

מתיזים לתוך כל חור וחור את הספרי ובודקים שכל הליכלוך יצא ושיש מעבר חופשי ואין סתימות.

בעזרת לחץ האוויר מנקים טוב טוב את כל המעברים.
חוזרים על הפעולה של ניקוי בעזרת ספרי קרבורטורים וניקוי בעזרת לחץ אוויר עד אשר הקרבורטור נקי מלכלוך וגם המעברים של הדלק והאוויר שבגוף הקרבורטור נקיים.

זה שלב חשוב ולא לזלזל בו. לא לחסוך בספרי קרבורטורים וגם לא להסתפק בניגוב בעזרת מטלית.
הניקוי בעזרת לחץ אוויר חשוב מאוד....
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_102527.jpg‏
צפיות: 605
גודל:  75.7 KB  
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 14:57   #8
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

מכינים את הסט פקונגים החדש לפני הרכבה ובודקים שיש הכל ושהכל נכון ומתאים לקרבורטור הספציפי.

תתפלאו, לפעמים יש טעיות בקיטים והפקונגים לא תמיד מתאימים.

אני ממליץ על הקיט שיפוץ של חברת WALKER האמריקאית.

בדרך כלל לא צריך להחליף את הדיזות אוויר ודלק, אבל במידה והם שחוקות או שיש ספק כל שהוא לגביהם אז מומלץ להחליף גם אותם בחדשות. המידות שלהם רשומות בספר של היינס. עבור טרנספורטר שלי זה 140, 132.5 ו 55 ....
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_103936.jpg‏
צפיות: 617
גודל:  30.2 KB  

נערך לאחרונה על ידי טרנספורמר, 10-06-2012 בשעה 15:47
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 15:08   #9
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

אחרי שהכל נקי וכל החלקים בהשג יד.

לפני שמתחילים להרכיב צריך לבדוק שהחלקים של גוף הקרבורטור, מכסה הקרבורטור, גוף המצערת וגם מכסה משאבת התאוצה ישרים וששטח המגע שלהם לגוף ישר, נקי וחלק.

במידה והשטח לי שיר, אני מיישר בעזרת חתיכת גרניט ישרה ובד שמיר עדין. כדי להשיג עטימה טובה ככל האפשר וכדי שלא יהיו נזילות דלק וסחיבות אוויר.
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_113615.jpg‏
צפיות: 614
גודל:  63.9 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_113709.jpg‏
צפיות: 642
גודל:  94.2 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_093507.jpg‏
צפיות: 673
גודל:  36.2 KB  
טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-2012, 15:14   #10
טרנספורמר
ספר טכני מהלך
 
הסמל האישי שלטרנספורמר
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
הודעות: 933
ברירת מחדל

תהליך ההרכבה הוא בסדר הפוך לתהליך הפירוק, רק שעכשיו משתמשים בפקונגים חדשים ובחלקים שעברו ניקוי.
תמונות אצבע מצורפות
Click image for larger version

שם:  20120610_112207.jpg‏
צפיות: 584
גודל:  37.9 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_112227.jpg‏
צפיות: 615
גודל:  35.4 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_112302.jpg‏
צפיות: 654
גודל:  67.4 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_104502.jpg‏
צפיות: 624
גודל:  84.3 KB   Click image for larger version

שם:  20120610_104849.jpg‏
צפיות: 673
גודל:  71.7 KB  

טרנספורמר לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה

הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח נושאים חדשים
אתה לא יכול להגיב להודעה
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

BB code פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] פועל
קוד HTML כבוי

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. השעה כרגע היא 02:41.

מאגר הפורומים כולל מאמרים, פרסומים ומידע (שיקראו יחד להלן: "מידע") שהנם קניינו של אתר מוסך. מאגר זה, נועד לצורכי לימוד עצמי בלבד והמידע כולו מוגן עפ"י זכויות יוצרים ובהתאם לכך אין לעשות במידע כל שימוש מסחרי ו/או שימוש שלא עפ"י היתר זה. הדפסת המידע ו/או כל שימוש בו מותר אך ורק במסגרת שימוש הוגן ביצירה – לשם לימוד עצמי ולשם מחקר וביקורת אך ורק במידה הדרושה והראויה לצורך המטרות האמורות. בהתאם לאמור לעיל, ומבלי לפגוע מכלליות האמור לעיל, אתר מוסך שומר לעצמו את מלוא הזכויות על פי כל דין לפעול כנגד מי שינהג במידע שלא עפ"י הוראת אזהרה זו.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

מוסכים מצברים פחחות וצבע אביזרים לרכב חשמל רכב דיאגנוסטיקה לרכב מיזוג אויר לרכב צמיגים מוסך מכונאות כתבות ומאמרי רכב פורום רכב פורום טכני לרכב רכב למכירה

מצברים לרכב מוסך מורשה צביעת רכב