רכיב שני ברכב מודרני שלא נראה לעין ואין בו כמעט תקלות ולכן המוסכים שוכחים מקיומו וכשיש בו תקלות מתקשים לזוכרו ולאתר התקלות בו, הנו
קניסטר פחם:
בתוך מיכל זה יש גרגירי פחם הסופחים אליהם אדי דלק, ממיכל הדלק ומסננים אותם ומעבירים אותם בחזרה לשריפה נוספת דרך מע' היניקה במנוע.
פעולה זאת מתבצעת רק בתחומי פעולה מסוימים של המנוע, כדי שהמנוע יפעל כראוי, ע"י בקרת מחשב ניהול המנוע על שסתום זרימת אדי הדלק מהמיכל דלק אל הקניסטר והלאה.
כאן ניתן לראות את הקניסטר פחם במשולב עם מנוע הרכב ומיכל הדלק:
להלן השסתום החשמלי שמעביר דרכו את אדי הדלק בהפעלתו ע"י מחשב ניהול המנוע:
בברכה - רפי לין